Totalul afișărilor de pagină

marți, 30 octombrie 2012

Aveti grija ce va doriti

... pentru ca s-ar putea sa se intample. Mda ! Cat de adevarat este !

Aveam sa aflu astazi ca din nou viata imi ofera ceva la care m-am gandit destul de intens in ultima perioada, insa nu mi-am creionat foarte bine dorinta.

Sunt in situatia in care trebuie sa iau o decizie in functie de un numar destul de restrans de informatii, insa parca sufletul imi dicteaza altceva. Nu-mi place deloc starea asta ...

Cred insa ca totul va fi bine si poate ca este vorba doar despre reticenta pe care o avem de obicei la orice schimbare care se intrevede in viata noastra. Suntem o natie tare ciudata ! Ne dorim si militam uneori intens ca avem nevoie de o schimbare fie in viata profesionala, fie in cea personala, iar atunci cand se iveste oportunitatea, incepem sa avem retineri si sa cautam parca doar dezavantajele.

Este timpul sa lucrez cu mine si sa-mi zic doar : JUST DO IT ! :))

Viata este mult prea scurta pentru a o trai cu frica in san ... Trebuie sa iesim din zona noastra de confort si sa acceptam provocarile. S-ar putea sa descoperim ca este ceea ce ni se potriveste cel mai bine.

Sfat : Aveti grija sa va stabiliti in cele mai mici detalii dorintele ! :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu