Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 10 octombrie 2012

Impresii ... eticheta

Ma gandeam zilele astea din nou cat de mult conteaza eticheta si cat de superficiala am ajuns.

O sa va exemplific in cele ce urmeaza de ce cred asta despre mine si la ce ma refer.

Eram intr-un cerc de amici si, priveam atenta la gesturile  lor, la mimica, haine … ii analizam.Cat de mult mi s-a schimbat perceptia  despre unii dintre ei din momentul in care i-am cunoscut si pana astazi ! Incredibil ! Apoi, mi-am amintit si de alte persoane din viata mea : colegi de facultate, fosti iubiti etc. Cu unii mi-as dori sa ma mai intalnesc din cand in cand la « o vorba si un zambet », pe altii vreau doar sa ii las in urma ca si cum au fost doar statii din lunga calatorie a vietii mele.

Acum sunt mult mai selectiva in a-mi alege persoanele pe care le las sa-mi intre in viata. Sa zicem cu riscul de a parea aroganta : am alte standarde. J

Nu inseamna ca nu este in regula daca aveti anumite standarde. De fapt, mi se pare chiar de preferat  si in alte situatii, precum :
  • sa nu cumparati produsele foarte ieftine pentru ca de cele mai multe ori au o calitate indoielnica (Daca ar fi sa parafrazez pe cineva : « Suntem mult prea saraci, ca sa cumparam lucruri ieftine ») sau de la buticuri insalubre/persoane « dubioase ».
  • sa nu acceptati servicii de proasta calitate pentru ca fiecare banut muncit merita sa fie rasplatit.
+ lista ramane deschisa ….

In continuare insa, ma deranjeaza cand incep sa etichetez persoanele la modul simplist dupa prima intalnire. Da, conteaza foarte mult imaginea si prima impresie, dar nu ar  trebui sa fie definitorii la conturarea parerii despre o persoana. Poate ca pur si simplu nu-i pasa de cum arata, se imbraca.

Nu de putine ori, am descoperit oameni deosebiti in spatele unor masti nu foarte « atractive » … J

Deci : haideti sa incercam sa descoperim persoanele noi din viata noastra si sa nu le mai etichetam dupa prima "scanare". S-ar putea sa descoperiti pe cineva cu care veti lega o prietenie frumoasa. 

Nu e pacat sa ii lasati sa poposeasca  in viata altora ? J


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu