Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 27 octombrie 2012

Halloween Party

Ei bine : DA. Anul acesta, voi petrece cum se cuvine aceasta zi, chiar daca cu o intarziere de 2 zile. Nu stiu foarte multe despre aceasta sarbatoare "pagana" care se celebreaza pe 31 octombrie, insa noi am preluat-o de la americani. Se pare ca evenimentul traditional de Halloween era practicat de cate paganii antici, cand se furau proviziile si se savarseau masacre.

Am citit cateva informatii pe internet si se pare ca aceasta sarbatoare isi are originea in festivalul pagan al celtilor din Irlanda, Marea Britanie si Franta numit Samhain. Deci, chiar daca noi am preluat-o de la americani, este mai europeana decat mi-as fi imaginat vreodata.

Acum, de unde am preluat-o conteaza mai putin... :) O data importata, consider ca merita sa fie serbata cum se cuvine. Prin urmare, am acceptat extrem de entuziasmata invitatia primita pentru a petrece aceasta zi intr-un cerc de profesionisti.

Hmm ! Nu am inca o costumatie, ceva idei ? :)

Let's party ! 

INFO EVENIMENT SI POZE : BANKERSNIGHTOUT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu