Totalul afișărilor de pagină

vineri, 5 octombrie 2012

Anim' est : a real pleasure !

In perioada 5-14 octombrie, cinematografele Patria si Studio vor proiecta cele mai interesante filme de animatie din ultimul an in cadrul celei de-a saptea editii a Festivalului International Anim'est.

Am incercat si anul trecut sa merg ... macar din curiozitate, insa nu am reusit sa ajung. Anul acesta mi-am zis ca nu voi rata aceasta sansa. 

Prin urmare, la ora 19:00 m-am prezentat la cinema Patria la deschiderea festivalului si am urmarit unul dintre cele mai asteptate filme de animatie ale anului ParaNorman, regizat de Sam Fell si Chris Butler. Animatia creata un stop-motion 3D mi s-a parut foarte reusita, atmosfera a fost extrem de destinsa in sala si s-a ras cu pofta pe toata perioada filmului ... Pe scurt : a real pleasure ! :))

Dupa vizualizarea filmului, a urmat o sesiune scurta de prezentare a filmului sustinuta de catre Mark Shapiro - Head of Entertainment Brand Marketing al Studioului Laika -, precum si una de Q&A.

Da.... va spun cu toata inima ca merita sa mergeti la festival. Nu veti regreta !

Mai multe detalii gasiti accesand : http://www.animest.ro/.

Enjoy !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu