Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 octombrie 2012

Vocea Romaniei : un spectacol de (ne)uitat

M-am decis sa incerc noi experiente acum ceva timp pentru ca am observat ca aveam o rutina care parca imi "omora" viata incet-incet. Astfel, am inceput sa merg mai des la cinema, sa citesc mai diversificat, sa incerc lucruri noi, printre care sa particip la diverse festivaluri : de animatie, film, sa ma apropii din nou de vechi pasiuni (mersul pe bicicleta, dans, fotografie etc).

Martea trecuta urmarind emisiunea "Vocea Romaniei", ma gandeam ca mi-ar placea sa fiu in sala si sa vad cum se pune in scena acest show, dincolo de ceea ce se vede la TV. Bineinteles, ca atunci cand a aparut oportunitatea mi-am zis ca trebuie sa profit de ea. Aveam ceva retineri, pentru ca am trecut de varsta exuberantei si nebuniei (sau cel putin asa imi place sa ma mint....), am alte preocupari, dar am ales sa incerc si aceasta experienta. 

Pentru ca tot am fost pe la niste cursuri si zic eu ca nu au fost in zadar, voi folosi tehnica sandwich-ului, pentru a descrie cum am perceput eu aceasta experienta. In plus, mi-am gasit raspunsuri vis-a-vis de succesul rasunator al lui Smiley, mai ales in ceea ce priveste comunicarea prin social media.

Sa incepem zic ..:)

Mi-au placut bandul George Natsis si cativa dintre concurenti. Au voci extraordinare si au nevoie de persoane care sa ii puna cu adevarat in valoare.

Am ramas total dezamagita de organizare si de cativa dintre "antrenori".

Organizarea a lasat de dorit inca de la inceput. Sa vorbim fara perdea. In 2 zile la rand (11 si 12 octombrie), Smiley a anuntat pe pagina lui de facebook ca are pentru cei 700.000 de "prieteni" o invitatie de a fi  in public la Vocea Romaniei. Cei care era interesati trebuiau sa trimita un e-mail cu numele complet la vreau@hahahaproduction.com. Incredibil, dar in mai putin de 5 secunde, avea deja cateva zeci de like-uri, share-uri si commnent-uri. Cata popularitate trebuie sa aiba baiatul asta mi-am zis ? Deja eram intrigata... Am intrat in joc. Era "sansa" de a-mi satisface curiozitatea. Dupa transmiterea e-mailului primesc un mesaj prin care mi se ofera un numar de telefon la care trebuie sa sun pentru mai multe detalii. Va dati seama, ca i s-a inrosit telefonul individului de la celalalt capat al firului. Cum este posibil, data fiind amploarea pe care o lua mesajul lui Smiley de pe facebook ca existe o singura persoana pentru a prelua apelurile si a oferi mai multe detalii ? :))

Deja nu-mi placea, dar, daca am intrat in joc, atunci trebuie sa joc pana la capat.

A venit si ziua cu pricina : cea de filmari. Dezorganizarea si lipsa de respect au continuat. Conform conversatiei telefonice, intalnirea trebuia sa aiba loc in jurul orei 12:00. Cei care nu veneau cu masina personala, au fost transportati pana la Buftea de autocare direct de la statia de metrou 1 Mai.

Am ajuns acolo pe la ora 12:30 si s-a asteptat afara in fata halii in care se efectuau filmarile pana pe la ora 14:15-14:30 in picioare !! Ca la orice coada, nervii erau deja intansi la maximum, iar oboseala isi spunea cuvantul. Filmarile cred ca au inceput pe la ora 15:00, iar prima pauza s-a realizat destul de repede cam dupa primele 2 confruntari, o pauza care trebuia sa fie doar de 30 de minute, dar s-a prelungit pana la o ora. In acest interval de timp, publicul "dornic" de a participa la show a "beneficiat" doar de apa (exista un singur dozator), in timp ce, concurentii, antrenorii si invitatii lor, isi luau in liniste masa...

Dezamagitor. Sa fim sinceri ! Daca nu ar fi existat mesajul lui Smiley pe facebook, publicul ar fi trebuit sa fie platit pentru aceasta runda de filmari. Dat fiind faptul ca au gasit aceasta "schema de marketing", ar fi fost dragut din partea organizatorilor sa-i trateze mai bine pe cei care au raspuns mesajului. Eu am fost doar o oportunista si am fost acolo din cu totul alte motive, dar chiar si asa : nu mi-ar placea sa fiu "fana" cuiva care  are atat de putina consideratie (indirect Andrei - Smiley - este "vinovat" de aceasta situatie)...Urat ! Inadmisibil sa "lasi" 8 ore niste oameni nemancati. Macar ar fi trebuit sa fim informati sa venim cu pachetel de acasa.... :)))

Ca totul sa fie complet nu a mai existat decat o singura pauza de 10 minute in care nu s-a putut parasi sala, iar la final s-au incurcat cei care trebuiau sa ne asigure transportul spre Bucuresti si am asteptat inca vreo 20-30 minute pana s-au decis sa ne aduca cat mai aproape de zonele in care locuim.

Va mai mentionam ca am fost dezamagita si de cativa dintre antrenori. Exact. Majoritatea mi s-au parut destul de absenti, insa Marius Moga arata extrem de plictisit. Acum parca nu mai exista chimia aia intre ei, care facea ca show-ul sa fie pe alocuri savuros. Smiley era chiar banal (cu riscul de a deranja fanele care il vad ca pe un barbat frumos si nu neaparat ca pe un talent real in muzica). Brenciu vorbea mult si nu intotdeauna cu folos, iar Loredana doar ravisanta in rochia purtata.

Dincolo de aceste lucruri deloc placute pe care le-am trait in cele 8 ore de filmare in Buftea, mi-au placut totusi atmosfera creata de public si Pavel Bartos. Da. Clar. Pavel a facut un show pe cinste inclusiv in pauze, este exact asa cum l-am perceput si din fata micului ecran : dezinvolt, are sarm si cuvintele la el. Bravo ! 

Una peste alta, felicitari celor de la montaj care lucreaza intens ca show-ul sa devina din "fata urata" o "zana" de neuitat si reusesc sa transpuna lucrurile in asa maniera incat totul sa para antrenant. Daca "Vocea Romaniei" care era superioara "X-factorului" mi-a lasat aceasta impresie, nu vreau sa ma gandesc cum sunt filmarile la show-ul de la Antena 1. :))

In ceea cel priveste pe Smiley, popularitatea lui a crescut enorm in ultimii 2 ani, dar, daca stai si te gandesti  mai bine, realizezi ca nu numai datorita hiturilor scoase (care nu au fost chiar intotdeauna cele mai reusite si cu priza la public) si ca, in mare parte, datorita invadarii mediatice cu imaginea sa noua, ca urmare a asocierii cu Cosmote. :((

In urma acestei experiente, m-am convins inca o data ca "poporul este mintit cu televizorul" si ca e mai bine sa vezi show-ul la TV - este mai comod si produsul finit are mai multa valoare.

M-am lungit cam mult cu explicatiile. Sunt extrem de obosita dupa aceasta seara, probabil ca voi mai face corecturi pe ici-pe colo acestui "articol". 

Pana la urmatoarea experienta, ii voi mai da o sansa lui Smiley de a ma "incanta", insa de data aceasta vreau sa il ascult live, inainte de a-mi definitiva parerea despre el.

Seara buna, dragilor !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu