Totalul afișărilor de pagină

vineri, 19 octombrie 2012

Believe in yourself or ...

Cum e cu increderea, dragii mei ?

O avem sau nu o avem ? O simtim sau doar spunem ca o simtim vis-a-vis de o persoana ? Auzim deseori in jurul nostru afirmatii de genul : "X" nu mi-ar face mie una ca asta...Am incredere in el/ea."

Mie mi se pare foarte ciudat sa spui despre cineva cum ca ai incredere deplina in el/ea, dar uitam sa ne acordam noua insine doza de incredere necesara pentru a obtine tot ceea ce ne dorim ...

Cum se poate una ca asta ? :) Tu ar trebui sa te cunosti perfect : cu bune si rele. Prin urmare, este imperios necesar sa ai intelepciunea de a nu te sabota atunci cand lupti pentru a-ti indeplini dorintele. Un gram de incredere in tine si reusita ta, poate sa faca diferenta.

Pe de alta parte, este frustrant atunci cand esti extrem de relaxat/a cu ceea ce esti/poti face, dezinvolt/a,  iar ceilalti te privesc ca fiind arogant/a.
Pana unde ar trebui sa existe increderea asta in fortele proprii ? Exista limite ? 
Din pricina anumitor afirmatii ale celor din mediul in care te invarti, exista posibilitatea sa apelezi la o schimbare de atitudine, iar asta nu mi se pare corect.Mi s-a intamplat si mie sa procedez astfel. Din fericire, am remarcat asta la timp, dar am avut de lucrat cu mine ulterior pentru a ajunge iar la un nivel acceptabil de asteptari pe care sa le am de la mine. 

Din experienta mea de viata de pana acum, am ajuns la concluzia ca increderea in sine este benefica si nu a omorat pe nimeni. Insa, intotdeauna trebuie sa existe o baza de "lucru"/un "camp de lupta" atunci cand ai o astfel de atitudine. Forma fara fond nu inseamna nimic pana la urma. Trebuie sa te "impaci" cu gandul ca nu poti sa-i multumesti pe toti, iar daca cineva te catalogheaza ca fiind arogant/a pentru ca stii ce vrei, stii ce sa ceri, stii cat valorezi si unde mai trebuie sa lucrezi, atunci este strict problema lor. 

In ceea ce priveste increderea in ceilalti, va reamintesc ca suntem oameni si gresim, iar daca asteptarile tale sunt inselate de cei din jur, se produc anumite blocaje la nivel psihologic care te vor afecta pe termen lung. Prin urmare, aleg sa nu am incredere in ceilalti din jurul meu, sa nu mai am asteptari vis-a-vis de ei,ci doar fata de mine. Cu siguranta, ma voi gandi de doua ori inainte de a face ceva/a spune ceva care ma va afecta. :))
Nu degeaba spuneau :
  •  Mark Twain : "Tot ceea ce ai nevoie in viata este ignoranta si incredere; astfel succesul este garantat."
  • Thomas A. Edison : "Daca am face toate lucrurile de care suntem capabili, ne-am uimi si pe noi insine".
Tema poate fi larg dezbatuta, insa acordati-va cateva minute de ragaz si incercati sa va dati un raspuns la intrebarea : "De ce deseori avem mai multa incredere in ceilalti decat in noi ?"

Pana data viitoare, va propun urmatorul video :



Sursa : YOUTUBE



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu