Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 13 octombrie 2012

Cand suferi tu, sufar si eu !

Dragele mele,

Acest post se adreseaza voua in special. Este pentru voi si despre voi. Asta nu inseamna ca barbatii nu au voie sa traga cu ochiul aici. Nu... 

Da. Stiu. Desi parem deseori firave, sunt foarte puternice. Doar nu degeaba se spune ca in spatele oricarui barbat puternic, se afla o femeie si mai puternica. :) Pacat ca uneori ne preocupam sa le fie bine oamenilor dragi din jurul nostru, sefului ... si uitam sa ne acordam noua cea mai mare atentie. :(

Asa cum imi place mie sa spun, incearca un exercitiu : macar o ora/zi din viata ta sa fii egoista si sa te gandesti numai la tine. Intr-una din aceste zile, acordati sansa de a avea permanent o viata sanatoasa si mergi la un control de rutina.

Intotdeauna gasim momente de pierdut cu diverse activitati precum shopping, vorbit la telefon, iar cand este vorba de mers la medic suntem mult prea "ocupate" sa o facem. Uneori poate fi PREA TARZIU...Nu uita acest lucru !

Luna octombrie este Luna Preventiei Cancerului de San si un moment propice de a va reaminti de importanta fiecarei secunde din viata voastra.

Ca in fiecare an, in aceasta perioada se desfasoara o campanie de informare, iar de data aceasta au fost angrenati in acest demers 3 barbati celebri : Ioan Gyuri Pascu, Adi Vasluianu si Cornel Ilie.

Imi place aceasta campanie de informare cu privire la preventia cancerului de san "Nu am facut destul !" cu mesajul : "Te rog, mergi la control ! Cand tu suferi, sufar si eu !"

Salut aceasta noua initiativa de a fi transmise mesajele de catre cei 3 barbati si sper ca va determina actiunea din partea noastra, a femeilor.

Sa fim iubite !

Sursa foto: UNICA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu