Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 octombrie 2012

Pelicula grozava tragi-comica ...

... si culmea : este romaneasca. Ma refer aici la "Despre oameni si melci" - regizor Tudor Giurgiu.

Inca de cand a fost lansat pe 14 septembrie, mi-am dorit sa vad acest film. Nu sunt o fana a filmelor romanesti dupa anii'90, dar aceasta pelicula mi-a trezit interesul. Ideea mi s-a parut foarte interesanta si totodata, atat de actuala : o uzina din portofiliul Statului este in prag de faliment, iar in timp ce liderul sindical incearca sa gaseasca solutii de salvare, directorimea isi negociaza spagile cu investitorii straini (va suna cunoscut ?).

Un alt plan narativ trateaza subiectul unei casatorii in care exista anumite probleme si din care nu lipsesc sarea si piperul : o amanta.

Actiunea se precipita la un moment dat, insa mai multe nu doresc sa va dezvalui. Va las pe voi sa descoperiti.

Mai mentionez ca in acest film veti avea placerea sa intalniti actori deosebiti precum : Dorel Visan, Andi Vasluianu si, de ce nu : Monica Barladeanu.:))

Sper ca v-am convins sa urmariti povestea propusa de regizorul Tudor Giurgiu.
                           
Daca nu, gasiti mai multe detalii accesand : http://despreoamenisimelci.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu