Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 noiembrie 2012

Motive sa credem intr-o lume mai buna

Da. Cu totii avem zile mai bune sau mai putin bune. Unii dintre noi, suntem mai "norocosi" si parcurgem perioade mai mult sau mai putin nefaste in viata noastra. Important este sa nu renuntam niciodata ! La vise, la speranta, la bunatate, la principii, la demnitate ...  la ceea ce ne dorim. Nu trebuie sa intoarcem spatele si sa fugim cat vedem cu ochii, ci sa infruntam furtuna care se abate asupra noastra, pentru ca dupa va rasari soarele. In plus, suntem mai puternici decat am putea banui, iar de-a lungul timpului s-a demonstrat ca o buturuga mica poate rasturna carul mare. :)

As avea motive sa cred intr-o lume mai buna ? Da. Cu certitudine. Toti trebuie sa facem asta. 
De ce ? Pentru ca fiecare zi reprezinta un nou inceput .... Astfel, daca ieri este deja istorie, maine este un mister, astazi este un dar, se numeste "prezent" si trebuie sa profitam de fiecare clipa a prezentului pentru a face lucrurile care ne plac cel mai mult, iar prin actiunile noastre sa nu-i ranim pe cei din jur.

Eu cred intro-o lume mai buna pentru ca :
  • am cunoscut/auzit de oameni frumosi care isi dedica timpul si energia cauzelor nobile si pasiunii lor, indiferent de ceea ce cred ceilalti din jurul lor.
  • depinde de fiecare dintre noi ca lucrurile sa ia o intorsatura frumoasa. Prin urmare, noi trebuie sa fim schimbarea pe care dorim sa o vedem la ceilalti.
  • am intalnit persoane care au reusit sa-si depaseasca limitele si sa obtina ce si-au propus.
  • atunci cand am inceput sa-mi schimb atitudinea pesimista si sa-mi aleg oamenii cu care sa interactionez, viata a inceput sa mi se schimbe si sa se contureze formele unei existente dupa care tanjeam de ceva timp. 
  • orice esec mi-a deschis calea catre "the big success" : m-a pregatit intr-un fel pentru ceea ce imi doream si pentru a face fata provocarilor. Drumul e lung, insa am invatat sa nu renunt atunci cand altii imi inchid usa in nas.
  • am evoluat ca natiune de-a lungul timpului datorita celor care au crezut in ei si nu au renuntat atunci cand altii ii indemnau sa faca asta. Ei au crezut cu siguranta ca prin actiunile lor, vor ajuta la crearea unei lumi mai bune.
  • si ... de ce nu ? Pentru ca dupa ploaie si furtuna va veni si-o zi mai buna.:)
Pentru toate aceste motive si multe altele, sustin si ador ultima campanie Coca-Cola "Motive sa credem intr-o lume mai buna" , chiar daca nu sunt o fana a bauturilor carbogazoase (de cativa ani am luat decizia de a le elimina pe cat posibil) : este energica, pozitiva, motivationala. 
Apreciez initiativa marketer-ilor acestei companii de a derula aceasta actiune de promovare. Initiativa lor a cuprins observ intreaga blogosfera. Am vizionat cateva inregistrari ale celor mai cititi si cunoscuti bloggeri autohtoni, unele dintre ele sunt stangace, insa cu siguranta incarcate de emotii.

Recunosc ca nu de putine ori am avut cateva discutii in contradictoriu pe tema "necesitatii" promovarii continue a marilor branduri precum Coca-Cola, Pepsi, McDonald's, etc, eu fiind de parere ca acestea se vor "vinde" oricum si ca nu vad rostul bugetelor mari de marketing. Da  : recunosc ca m-am inselat. Avem nevoie ca din cand in cand sa ni se reaminteasca ca viata nu inseamna doar partea goala a paharului si ca exista motive numeroase care sa ne faca sa zambim in fiecare zi si sa credem ca sta in puterea noastra sa facem ca lucrurile bune sa iasa la iveala.

Am urmarit spotul publicitar al celor de la Coca-Cola HBC de cateva ori, dar va asigur ca nici nu am remarcat sticla de bautura, insa mesajul motivational, mi-a ramas cu siguranta tiparit in mine. Enjoy !


Sursa video : YOUTUBE

Daca vreti sa transmiteti un mesaj in cadrul acestei campanii, accesati fara teama : motivesacredem.ro

Voi ce motive aveti sa credeti intr-o lume mai buna ? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu