Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 noiembrie 2012

Mihaela, dragostea mea, am invins !

Cu totii ne amintim de aceasta replica din 2009 rostita de Mircea Geoana la alegerile prezidentiale din 6 decembrie 2009 catre nevasta dansului. Este memorabil momentul saltaret al lui Geoana petrecut sub influenta rezultatelor exit-pollurilor de la ora 19.00 si publicate la ora 21.00, care nu luau in calcul voturile din diaspora. Astfel, fiecare candidat ramas in cursa se declara invingator. Geoana le multumea sustinatorilor si familiei, insa mult prea devreme se pare, deoarece Traian Basescu avea sa-i demonstreze ca victoria a fost simpla si sigura : "E un fleac ! I-am ciuruit!"

Nu vreau sa intru in detaliile cu privire la jocurile din culise, insa momentul asta mi-a intarit parerea cu privire la faptul ca :
"Niciodata, dar absolut niciodata, nu trebuie sa-ti subestimezi adversarul, nici macar in al 12-lea ceas !"

Momentul cu topaiala lui Geoana si discursul lui au devenit unul dintre cele mai penibile vazute vreodata intr-o campanie electorala ...

Remember ! Topaiala :

Discursul unui posibil presedinte roman :

Dupa cum bine stiti si ne asteptam cu totii, Obama a fost ales din nou sef la Casa Alba.

Ei bine, tot din categoria "Mihaela, dragostea mea, am invins !", insa intr-o maniera mult diferita si cu atitudine de lider in adevaratul sens al cuvantului, veti regasi mai jos discursul lui Obama dupa anuntarea rezultatelor. "N-as fi omul care sunt astazi fara femeia care a acceptat sa se marite cu mine acum 20 de ani. Si vreau sa spun asta public: Michelle, nu te-am iubit niciodata mai mult si nu m-am simtit nicicand mai mandru vazand cum o intreaga America s-a indragostit de tine!”

Alte cateva afirmatii "sustrase" din discursul acestuia :
"....partea cea mai buna abia acum urmeaza”
"Suntem si vom fi in continuare SUA! Vom continua sa reamintim intregii lumi ca traim in cea mai grozava tara din lume”

Ascultati cu atentie si remarcati atitudinea de invingator !


Modul in care este ovationat acest om, imi reaminteste ca ar trebui sa emigrez ...

Seara buna !

Sursa video : YOUTUBE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu