Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 noiembrie 2012

Design yourself !

Fiecare dintre noi are un "personal branding" mai mult sau mai putin dezvoltat. Nu se rezuma la CV-ul fiecaruia dintre noi sau la cartea noastra de vizita, ci la suma actiunilor noastre zilnice si la modul in care suntem perceputi de cei din jur.

"Personal branding" cumuleaza de fapt raspunsurile la intrebari precum :
  • Ce imi vine in minte cand ma gandesc la mine ? Ce trasaturi de caracter ma reprezinta ? 
  • Ce ma face sa fiu diferit/a de ceilalti ?
  • Cum ma percep ceilalti ?
.... sau poate chiar : Ce imi place sa fac atat de mult, incat as face si fara sa fiu platit/a ? :)) (daca este vorba despre viata profesionala)

Cert este ca, indiferent daca ne referim la viata personala sau viata profesionala, succesul  nostru depinde clar de brandul personal. Din acest motiv, este recomandat sa ne descoperim trasaturile esentiale de caracter, care ne pot ajuta sa devenim ceea ce ne dorim, daca le exploatam la maximum.

Un brand puternic nu se contruieste peste noapte, dar daca doresti sa-ti exprimi personalitatea, sa evadezi din comun, trebuie sa ai rabdare si sa te implici cat mai mult in a te cunoaste pana in cele mai mici detalii. 

Daca ar trebui sa enumerez cateva etape pe care sa le urmezi pentru a-ti dezvolta brandul personal, acestea ar putea fi :
  1. CREAREA CONCEPTIEI : etapa in care trebuie sa-ti realizezi analiza SWOT personala, sa-ti stabilesti misiunea, valorile si obiectivele, precum si modul in care doresti sa fii perceput/a;
  2. DEZVOLTAREA "PROTOTIPULUI" : etapa in care iti stabilesti strategia de comunicare a mesajului tau catre publicul tinta si canalele de comunicare cele mai potrivite. Tinand cont de dezvoltarea accentuata a internetului din ultimii ani, poti miza foarte mult pe utilizarea retelelor de socializare si networking in vederea construirii unui brand puternic si vizibil care sa isi indeplineasca obiectivele stabilite initial.
  3. MANAGEMENTUL : consta in monitorizarea brandului deja format si mentinerea acestuia in liniile obiectivelor stabilite, precum si a strategiei de comunicare.
In incheiere, va reamintesc ca Peter O’Toole spunea : "De ce sa vrei sa fii un om obisnuit cand ai dreptul sa fii extraordinar?"

Tu cum esti perceput/a de ceilalti ?

Design yourself ! Design your brand !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu