Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 noiembrie 2012

Despre oameni ... si oameni ep 1

In anumite momente din viata, mi-am dorit sa nu mai fiu "nevoita" sa interactionez cu anumite persoane pentru ca pur si simplu imi transmiteau o anumita energie negativa. Cu siguranta stiti cum e ? O vecina indiscreta si isterica pe care incercati sa o evitati sau poate chiar un coleg de serviciu care nu se afla pe aceeasi lungime de unda cu voi si va ataca de cate ori poate, insa pentru ca este "turnatorul" sefului/sefei, este cam greu sa il puneti la punct, mai ales daca nu aveti alta optiune si nu puteti inca pleca catre alte orizonturi. 

Pe de alta parte, sunt suficienti oameni care au trecut prin viata mea si cu care mi-as dori sa ma mai intalnesc pentru ca sunt oameni deosebiti de la care am oricand ceva de invatat si care scot la iveala tot ce-i mai bun din mine, care ma fac sa zambesc permanent si care imi transmit doar energii pozitive. 
Pe scurt : sunt OAMENI ...

Toti avem momente in care nu scoatem cei mai bun din noi, iar atitudinea noastra nu este tocmai potrivita, insa important este sa ne dam seama ca am gresit, sa ne exprimam regretele sincer si sa  incercam sa ne schimbam atitudinea. 

Eu sper ca macar pentru unii dintre cei cu care am interactionat pana la varsta asta, sunt genul de om pe care si-ar dori sa-l intalneasca la un pahar de vorba oricand. :))

Get you some GOOD PEOPLE in your life because GOOD PEOPLE bring out GOOD in other PEOPLE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu