Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 noiembrie 2012

Este mai usor sa renunti

... decat sa lupti pentru ceea ce-ti doresti. Toata lumea poate sa faca asta : sa renunte. Cunosc, am vazut, am auzit si am citit despre oameni care au renuntat prea devreme : au renuntat cand erau pe punctul a-si atinge telurile. Tu chiar vrei sa faci parte din aceasta categorie ? Eu una nu.

Pentru ca am auzit in ultima perioada mai multe persoane demotivate, care se tot plangeau de tot felul de lucruri (unele chiar banale) si isi cautau diverse scuze pentru lipsa de actiune in vederea obtinerii a tot ceea ce-si doresc, m-am gandit sa le "anim" astfel :


Atunci cand le voi mai auzi cu afirmatii de genul "nu se poate", le voi invita sa se mai gandeasca inca o data la acest lucru. Urmariti-l va rog pe Nick Vujicic, barbatul fara maini si picioare, care a devenit unul dintre cei mai cunoscuti speakeri motivationali si deborteaza de pozitivism. Este genul de om care iti poate da o lectie in fiecare zi despre ce inseamna sa lupti pentru a face inclusiv lucruri marunte. Acesta a fost prezent anul trecut in luna aprilie si in Romania pentru a demonstra prin propria viata ca orice este posibil. 
Urmareste-i macar un speech pe internet si te vei convinge ca meriti sa-ti dai o sansa.

Enjoy !



Nick Vujicic la Bucuresti :

Tot mai crezi ca nu este posibil sa-ti indeplinesti visele ? 

Seara buna !

Surse : youtube

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu