Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 februarie 2013

Pot

Am descoperit ca ....

1. Pot sa ma incapatanez sa nu ies din casa zile in sir, sa ma izolez pentru a face diverse lucruri.

2. Pot sa nu raspund la telefon/mail-uri cu zilele pentru a avea momentele mele de liniste.

3. Pot sa ii iert pe cei care m-au ranit sau tradat candva.

4. Pot sa ma iubesc enorm asa cum sunt, cu toate defectele mele, pentru ca am prea multe calitati.

5. Pot sa fiu o casnica desavarsita (dar nu vreau).

6. Pot sa fiu copil, femeie, amanta, iubita ... si poate candva sotie.

7. Pot sa-mi asum responsabilitati fara sa clipesc.

8. Pot sa lucrez in echipe ... dar ca eu trebuie sa fiu la comanda.

9. Pot sa respect deadline-uri mai bine ca multi altii.

10.Pot sa fiu cine vreau eu sa fiu.

11 ....lista continua.

Anumite exemple de mai sus poate pentru unii dintre voi sunt banale, dar v-ati gandit vreodata la faptul ca aveti toata libertatea din lume sa faceti atat de multe lucruri ?

UPDATE 5 august 2014:

11. Pot sa iubesc din nou chiar daca am fost profund ranita
12. Pot sa fiu indrazneata, seducatoare si sclipitoare.
13. Pot sa ignor oamenii prosti, ursuzi, invidioasi.
14. Pot sa fac compromisuri de dragul cuiva, dar nu voi mai face asta.
15. Pot sa ma las purtata de ambitii nemarginite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu