Totalul afișărilor de pagină

marți, 12 februarie 2013

Trairi de aruncat

Astazi aveam sa-mi intalnesc iar sentimente pe care speram sa nu le mai simt vreodata. 

Dezamagire. Repulsie fata de anumite atitudini. 

Unii oameni sunt atat de ingusti la minte incat ajung sa ma surprinda ...

Inca exista persoane atat de disperate ca le-ai putea lua locul incat apeleaza la aceleasi vechi tertipuri. Trist, dar adevarat. Primesti informatii pe jumatate, iti ofera o parte din "experienta" lor, nu isi asuma responsabilitatea atunci cand trebuie... Oare ce au de castigat actionand astfel ? Ma tot intreb ... 

Am ajuns sa-mi fie mie rusine de rusinea lor, dat fiind modul in care se comporta. Sunt atat de penibili.

Acum zambesc, insa, mai simt inca gustul amar al lasitatii altora.

Cat mi-a sputea dori sa-i pot elimina definitiv din viata mea ! Decid sa ii arunc intr-o camaruta intunecata a mintii mele si sufletului meu pentru ca trebuie sa uit ca am trait din nou asa ceva. Sunt trairi de aruncat.

Seara buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu