Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 februarie 2013

Lovesti sau te lasi lovit/a ?

Nu e bine ca ma gandesc la asta, dar in ultimii 2 ani, m-am schimbat teribil. O serie de experiente, m-au trezit intr-un fel la realitatea inconjuratoare. Am deschis larg ochii si mi-am ascutit simturile, dar mai am inca lucruri de invatat.

Da. Stiu. Crestinismul promoveaza ideea conform careia daca cineva iti da o palma, intoarce si celalalt obraz. Am facut asta. Stop ! Eu stiu ca daca ceva nu functioneaza, trebuie sa gasesti alta solutie.

Nimeni nu "apreciaza" daca te lasi "calcat/a in picioare", ci din contra  : parca esti luat de fraier/luata de fraiera si transmiti mesajul  : "Mai da ! Pot sa mai duc."

Prin urmare, daca simti ca esti "lovit/a", raspunde cu aceeasi moneda. Urmareste-ti adversarul, prinde-l in corzi si aplica-i lovitura pe care o merita. Asta il va face de doua ori sa se gandeasca inainte de a se mai "da la tine".

Nu-l (nu o) ierta niciodata pe cel/cea care te ataca !

Fruntea sus si pasi inainte !

P.S. Mesajul de mai sus nu trebuie sa fie tratat ca o instigare la violenta, dat fiind faptul ca loviturile la care fac referire nu sunt fizice.  "Loviturile"sunt clasate metaforic vorbind astfel. Sunteti persoane inteligente si stiti la ce ma refer. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu