Totalul afișărilor de pagină

duminică, 10 februarie 2013

Just 100 ...

Este o zi "trista" de duminica. O perioada de 3 saptamani destul de stresanta din viata mea s-a incheiat. Sunt relaxata acum si incep sa ma intorc la tabieturile mele, pe care le-am cam neglijat. Am in sfarsit timp de "pierdut".

In astfel de zile petrec mult timp on line citind. Simt ca am ramas cu multe lucruri in urma, iar timpul mi se pare insuficient pentru a recupera.

Printre paginile accesate se numara si www.ted.com. Am fost la cateva prezentari, speech-uri si conferinte in viata mea, dar nici nu se compara cu ceea ce am vazut la TED. Este ca si cum intri intr-un hipermarket si gasesti de toate : despre business, tehnologie, stiinta, dezvoltare personala....

Astazi, mi-am permis sa aleg eu pentru voi ceva din oferta, pentru ca mi s-a parut inspirational, si anume :



Cum ti s-a parut ?

Trebuie sa constientizam ca avem in cel mai bun caz 100 de ani de trait, iar noi suntem la carma deciziilor care ne pot influenta viata.

Gandeste-te serios daca asa vrei sa petreci clipa asta. Instinctiv ai putea spune ca in mare parte da, dar pe masura ce inaintezi in varsta, vei remarca ca ajungi sa ai anumite constrangeri si vei regreta momentele pe care le-ai irosit, angrenandu-te in activitati fara rost.

Cat timp mai ai de gand sa irosesti ?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu