Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 2 februarie 2013

Franturi de ...

... pasiune ... inspiratie ... dorinta ...etc

Este atat de aproape de mine, incat ii simt mirosul pielii…
Abia ma pot abtine sa nu-l dezbrac si sa ma las purtata de valuri de iubire.

Ne privim ochi in ochi pret de cateva secunde, dar parca au trecut minute. Incerc sa ma indepartez de el. Ii intorc spatele si ma indrept catre living. Ma prinde de maini si ma lipeste de perete. 
Imi dau seama ca voi ceda rapid, simtindu-l atat de aproape de mine ... auzind fiecare bataie a inimii sale. Incearca sa ma sarute cu forta, dar ma zbat. Fiecare atingere a lui, ma face sa ma topesc. Imi elibereaza mainile, dar se apleaca si ma saruta pe gat.

Iubesc atat de mult acesti doi ochi albastri si modul in care ma privesc, incat nu pot rezista. Cedez din nou si ma las prada saruturilor lui.

Ma ia in brate extrem de atent si se indreapta catre dormitor. Am cedat. Din nou.

Este seara in care m-am rasfatat cu adevarat in bratele lui. As fi putut trai asa nopti la rand, fara sa-mi pese de ceilalti...


.... the end .... sau poate candva ...: To be continued ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu