Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 aprilie 2012

The winner is ....

Sunt o mare fana a filmelor. Nimic iesit din comun. :)) La fel ca multi alti oameni.
Dar sunt genul acela de femeie care o data la 2 luni/2 luni si jumatate prefera sa stea in casa un week-end (in pijamale) si sa se uite la filme ore in sir, inclusiv la seriale. Asa am reusit sa savurez intr-o singura zi sezoane din seriale precum : Grey's Anatomy, Lost, Vampire Diaries, etc. 
Imi place insa si atmosfera din cinema.
Ador filmele cu final neasteptat, care trateaza subiecte inedite, psihologice, dar recunosc ca ma dau in vant si dupa comediile usurele, romantice, amuzante. Poate pentru ca traim vremuri in care preocuparea noastra zilnica este sa ne incrancenam din orice.
Daca aveti zile in care "poftiti" la genul de comedii romantice cu replici usurele si situatii tampite, propunerile mele ar fi urmatoarele :

1. THE UGLY TRUTH
 2. HOW TO LOSE A GUY IN TEN DAYS (Kate Hudson, Mattew McConaughey)
                                                                                          

3. THIS MEANS WAR (Reese Witherspoon, Chris Pine, Tom Hardy)
This Means War – In dragoste este ca in razboi
                                                                                          4. MONSTER IN LAW
                                                                                              
5. WHAT HAPPENS IN LAS VEGAS

Lista ramane deschisa, insa acesta ar fi Topul 5 al preferintelor mele. Mie mi-a placut cel mai mult "The Ugly Truth". 
Tie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu