Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 aprilie 2012

Invitatie la .... tenis

BRD Nastase Tiriac Trophy
Aceasta este propunerea mea pentru a va petrece timpul liber in perioada 21-29 aprilie 2012 : la turneul de tenis BRD NASTASE TIRIAC TROPHY.

Eu am fost si anul trecut cand a avut loc in toamna si mi-a placut foarte mult. Macar pentru faptul ca intalnesti alte categorii de persoane, merita sa mergi.

In plus, anul acesta puteti calatori gratuit catre Arenele Romane, urcand la bordul autobuzului in oricare dintre statiile : Piata Victoriei, Piata Romana (vis-a-vis de coloane), 21 Decembrie (vis-a-vis de TNB), Piata Unirii (Hanul lui Manuc) si Piata Operei (Podul Eroilor).

Sper ca v-am convins. Deci : cum ramane ? Ne vedem acolo ?:)

Mai multe detalii gasiti pe : BRD NASTASE TIRIAC TROPHY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu