Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 aprilie 2012

More than a name


Acest post este despre brandul personal si nu despre brandul unei companii. Discutia pe aceasta tema este lunga, insa voi incerca sa schitez cateva posibile raspunsuri la cele mai importante intrebari. 

Cat de important este brandul personal in viata de zi cu zi ?
FOARTE important - indiferent de jobul pe care il ai sau de educatie (chiar daca esti sudor, vecinii pot apela sau nu la serviciile tale in unctie de anumite date cheie pe care le stiu despre tine : disponibilitate, faptul ca practici preturi scazute, etc).Se spune ca prima impresie este cea care conteaza. Eu cred ca prima parere despre tine se poate schimba, depinde doar de tine sa fie in directia in care ti-o doresti. Deci : uita de prima impresie si construieste-ti treptat, dar sigur brandul personal.

Cum te poti pune in valoare ? 
Gandeste-te ce ai dori sa auzi despre tine din partea celorlalti din jur, ce te face unic, ce te diferentiaza de celelalte persoane din jurul tau. Nu stiu : poate ca esti cel mai bun organizator de petreceri din companie sau grupul tau de prieteni. Este evident ca nu poti sa placi tuturor, dar asta nu inseamna ca trebuie sa lasi lucrurile la voia intamplarii. Fa-ti o scurta analiza si noteaza-ti punctele tari si slabe. Apoi, aplica strategia SO si anume : foloseste-te de punctele tale tari si profita de fiecare oportunitate pentru a le scoate in evidenta. Traim vremuri in care sistemul WOM ("word pf mounth") troneaza. Suntem etichetati la tot pasul si da : ambalajul conteaza si mai putin continutul.

Cum iti vinzi brandul si unde ?
Oriunde, insa trebuie sa o faci inteligent. Incepe cu cei din familie, continua cu prietenii si, apoi, cu celelalte grupuri de interese (daca este cazul  : colegi, parteneri de afaceri, etc).
Unde ? Ai grija de imaginea ta si de modul in care te expui in retelele de socializare. Din ce in ce tot mai multe persoane au afirmat ca folosesc aceste retele pentru a afla mai multe despre o cineva pe care au intalnit recent sau au auzit. Toate sunt importante : poze, comentarii, cercul de "prieteni" (persoanele pe care ii adaugi in lista).

So .... BE SMART AND SELL YOUR BRAND HOW DO YOU WANT !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu