Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 18 aprilie 2012

Mi amore ...Roma


Dragii mei,

Stiu ca eram datoare cu impresii si poze din Roma. Prin urmare, mi-am zis ca astazi sa-mi "platesc datoria".
M-am intors de 2 saptamani, insa pentru ca o gripa nu-mi dadea pace, nu am mai scris pe blog, ci am "hibernat"

Impresii ? Pe scurt : mi-a placut foarte mult. Cert este ca atunci cand te hotarasti sa vizitezi Roma, daca vrei sa vezi cat mai mult din acest oras intr-un timp scurt (asa ca mine : 4 zile), trebuie sa ai rabdare si incaltaminte cat mai comoda.:)

Ahh ! Era sa uit : nu pleca din Roma fara sa incerci pizza, spaghetti si inghetata. 

Dintre obiectivele turistice pe care le-am vizitat nu pot sa nu amintesc: Coloseumul; Basilica Sf Petru; Fontana di Trevi; Forumul Roman; Piazza di Spagna; Pantheonul; Columna lui Traian; Via Apia;Vaticanul; Dealul Palatino; Piazza Navona; San Giovanni in Laterano; Castelul Sant'Angelo, s.a

Mie personal mi-a placut foarte mult Piazza Navona.Aceasta se afla in centrul istoric al Romei, destul de aproape de Panteon si are trei fantani absolut superbe, precum si o biserica in stil baroc, Sant’Agnese in Agone. 


Totodata, Piazza Navona este una dintre cele mai pline de viata piete din Roma, in jurul sau gasindu-se multe cafenele, restaurante si cluburi de noapte. Am mancat o pizza senzationala intr-un restaurant din aceasta piata.Yammy ! Merita sa va rupeti cateva zile din viata si sa vizitati aceste locuri.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu