Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 ianuarie 2013

Watch and learn !

Sunt pur si simplu fascinata de aceasta femeie. De ce ? Acordati-va cateva minute din viata si urmariti video-urile de mai jos. Cu siguranta veti intelege de ce afirm asta. Eu i-am tot urmarit diverse interviuri si speech-uri de-a lungul timpului si am inteles ce inseamna cu adevarat sa te vinzi bine. 
Din pacate, nu pot afrma asta despre profesionistii din Romania la ale caror conferinte am mai participat sau doar le-am vazut pe internet/la TV. 

Ce are ea si ai nostri nu ? Multe as spune eu (fara sa ma refer la banii din cont).:)
Ce am remarcat eu ar fi : ton impunator care emana multa siguranta de sine, entuziasmul cu care vorbeste, uneori chiar foloseste un limbaj familiar, este ironica si glumeata pe alocuri, stie sa-si scoata in evidenta punctele forte extrem de bine (cand isi promoveaza produsele/serviciile) - aratand cu degetul catre "oamenii rai", etc. Toate astea le face cu o finete incat uneori nici nu-ti dai seama de scopul principal pentru care este acolo pe scena : doar sa se vanda. 

In plus, povestea vietii sale este incredibila (poate ca si de aici se "hraneste" forta sa interioara )
Pe scurt : La 29 de ani decide sa-si schimbe radical viata dupa ce timp de 7 ani a fost o simpla chelnerita. Visul ei era sa-si deschida propriul restaurant si se imprumuta de la prieteni de 52.000 $, suma pe care o lasa in "custodia" unui broker de la Merril Lynch. Aceasta decizie o va aduce in pragul falimentului, insa nu se descurajeaza si se hotaraste sa se angajeze la aceasta companie, fiind pasionata de domeniul financiar. Si cum se spune ca viata bate filmul, ajunge chiar sa-si dea in judecata compania angajatoare in timp ce inca lucra pentru ea. Momentul este relatat intr-un limbaj extrem de spumos inclusiv in primul video de mai jos.

Se pare insa ca determinarea si dorinta de a-si depasi conditia au ajutat-o astfel incat acum, la 61 de ani sa fie considerata una dintre cele mai importante vedete de televiziune din SUA, unul dintre cel mai renumiti consultanti financiari si speakeri motivationali din lume. Bineinteles, ca toate acestea au ajutat-o sa ajunga detinatoarea unei averi de peste 30 de milioane de dolari. 

Sa va mai informez ca are radacini romanesti ? (mama sa fiind romanca) 

Daca as fi rautacioasa as spune, ca nu se vede ...

Watch and learn !


Una dintre ideile sustinute de ea, cu care sunt total de acord este ca nu suntem obisnuiti sa avem o "relatie cu banii nostri", sa ii iubim, desi muncim mult pentru a-i obtine.

Sugestie
Incercati sa vizionati intreaga conferinta !

"Our relationship i'ts over" : :))) Imi place atitudinea asta ...
Enjoy !



Nu ezitati sa urmariti si alte materiale video ! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu