Totalul afișărilor de pagină

marți, 8 ianuarie 2013

Astazi este ziua mea...

... zi frumoasa de iarna ... 

Pe 08 ianuarie 1984, in jurul orei 10:30, barza "m-a scapat" in casa familiei BISOCIANU (cu "i", nu "e"). Oameni primitori din fire, m-au crescut, iubit si lasat sa-mi aleg drumul in viata, avand incredere deplina in mine. Le multumesc !

In ultimii ani, cand ziua mea de nastere nu a mai "picat" in week-end, am decis sa-mi iau zi de concediu astfel incat sa ma sarbatoresc cum se cuvine pentru ca merit, departe de agitatia de la serviciu. :)

Anul acesta, mi-am zis sa revin la sentimente mai bune. Vroiam sa am o noua schimbare de atitudine. A fost o decizie buna.

Inca dis-de-dimineata, am primit urari din partea celor dragi, care se tot intrec sa ma felicite primii. Nu le iese intotdeauna, asta pentru ca sunt altii care incurca datele si imi transmit toate cele minunate in data de 7 ianuarie. :)))

De cand m-am trezit, am o avut o stare de spirit excelenta de parca nimeni si nimic nu ma putea supara astazi. Ma gandeam in drum spre serviciu, la cati oameni cunosc, cu cati nu am mai vorbit/interactionat si deja imi faceam o lista probabila cu cei care imi vor trimite urari cu ocazia acestei zile. Ei bine : m-am inselat pentru ca mi-au fost intrecute asteptarile. In plus, am fost o rasfatata toata ziua de catre colegi ... 

Acum ca am devenit mai inteleapta cu trecerea anilor, imi doresc ca fiecare zi din viata mea sa fie minunata, sa am parte de oameni exceptionali in continuare si sa am permanent zambetul pe buze.

Seara buna, dragilor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu