Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 martie 2012

Plec la Roma

Nu acum, ci la inceputul lunii aprilie. De ce am ales aceasta destinatie pentru primul concediu de anul acesta ? Nu pot preciza cu exactitate, dar clar parerile celorlati colegi/prieteni care au fost deja la Roma, m-au convins.
Am ceva emotii pentru ca nu am avut timp sa ma ocup eu de organizarea acestei calatorii, insa cu siguranta concediu va fi pe masura asteptarilor. 
Mda. Recunosc : sunt prin definitie o persoana dependenta de a detine controlul.

Mi-as fi dorit sa am ceva mai mult timp la dispozitie, insa de data aceasta ma voi multumi doar cu atat. Voi incerca sa bifez o lista imaginara cu tot ceea ce este mai important de vizitat, de simtit, de gustat si le voi pastra in acea "cutiuta cu amintiri" pe care toti o avem.

Promit sa impartasesc cu voi impresii la intoarcere si, bineinteles, poze.:)

Aveti ceva sugestii de calatorie ? 

Informatii sunt multe. Perspective - diferite. 

Ultimul articol citit (pentru ca nu pot pleca chiar asa neinformata...) este acesta :


Tic-tac ! Tic-tac ! Abia astept !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu