Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 martie 2012

Ce as putea spune ...

...despre mine !?  Zic eu ca as avea cu ce "umple" cateva pagini. Insa, nu este unul dintre punctele mele forte : sa vorbesc despre mine.

As prefera sa ma descoperiti treptat, atat cat voi permite prin intermediul gandurilor "aruncate" pe acest blog.

Pentru inceput, mentionez doar ca sunt corporatista, am formare academica in marketing si mai nou bloggerita.
Intre noi fie vorba este a 3-a incercare de a scrie pe un blog. Nu stiu de ce, dar am renuntat dupa doar cateva postari la celelalte. :( 

Altceva despre mine ? Hmm ! Mda ! Sunt o persoana comunicativa, pozitiva sau ... hai sa zicem ... cu zile foarte bune sau mai putin bune.:))

In schimb, imi doresc sa demonstrez si sa explorez cat mai multe !  

Nu ma intereseaza vorbele goale si imi plac oamenii de la care ai ceva de invatat.

Am ambitii, dupa spusele unora ...nebunesti ...insa cui ii pasa ? Mie una...nu !

Daca esti ca mine, citeste-ma ! Daca nu esti ca mine : esti perfect/a. Daca ai sugestii, te "ascult" ! 

Voi scrie despre ce ma intereseaza, deci nu ma voi adresa unei nise.:)

Cam atat ! Restu' ramane la aprecierea voastra !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu