Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 martie 2012

Iubeste-ma tu pentru ca eu nu mai pot !

Astazi, in drumul de intoarcere spre casa de la serviciu, nu-mi dadea pace o intrebare. De ce continui sa fac ceva ce nu-mi mai place ? Ma refer la job. 

Cui nu i s-a intamplat asta ? Sa simta ca s-a plafonat si ca nu mai prezinta deloc interes pentru el/ea pozitia detinuta ? Tuturor cred : cel putin o data in viata.

Motive se gasesc de fiecare data, doar noi, oamenii avem un talent deosebit de a gasi scuze mereu. Stiu sigur ca pot mai mult de atat, dar nu mai am chef. Sunt un pic pierduta pentru ca nu mai simt ca trebuie sa ma apuc de altceva. Imi lipsesc ambitia si pasiunea de alta data. 

Oare ce ma mai pasioneaza atat de mult incat sa pot fi un profesionist desavarsit ? Gandesc.Gandesc...

Este o alta intrebare care sper sa ma lase sa ma odihnesc asta seara. Am insa o vaga impresie ca nu se va intampla asta.:))

Seara buna, dragul meu job ! Iubeste-ma tu pentru ca eu nu mai pot !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu