Totalul afișărilor de pagină

vineri, 16 august 2013

Lista mea ...

Sunt atat de multe lucruri care ma deranjeaza la cei din jur, incat mi-am zis sa le notez... Nu de alta, dar poate ca atunci cand voi fi bogata si celebra, ma va intreba cineva si nu vreau sa pierd timpul cu aceste prostii :))

Asadar, ma deranjeaza :
1. Prostia;
2. Minciuna;
3. Ipocrizia;
4. Lenea;
5. "Mana dreapta" a sefilor;
6. Lasitatea;
7. Barbatii lipsiti de barbatie;
8. Disperarea de a face bani cu orice pret;
9. Discriminarea si intoleranta fata de minoritati;
10. Persoanele pe care le suni, dar nu iti raspund, iar ulterior "uita" sa revina cu un apel....Mi se pare lipsa de bun-simt...
11. Linguseala;
12. Cei care se plang ca sunt grasi si urati, dar nu fac nimic sa se schimbe;

Astazi, am trecut doar aceste lucruri, dar, va asigur ca lista va fi completata ulterior si cu altele.

Tu ? Ti-ai facut vreodata o lista de genu' asta ? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu