Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 5 decembrie 2012

Sunt pregatita ...

Da. Chiar sunt. Incep sa simt atmosfera de Sarbatoare. Incet, dar sigur. :)

Imi intru in starea aia boema, din care imi revin cu greu dupa Sf Ion, cand voi fi trezita la realitate pentru ca voi fi leftera ... din nou. Pana atunci, simturile imi sunt invadate de franturi de povesti ai copilariei mele ... aerul intepator al iernii ... colinde ... rasete. Cat farmec are anotimpul asta !

Mi-e dor de zapada, de serile de pregatire dinaintea venirii Mosilor (cate scrisori le-am lasat in ghetute sau brad !), de pomul de Craciun de acasa pe care il atacam marinimoasa, lasand in urma mea doar ambalajele dulciurilor ... 

Ce vremuri ! Abia acum am inceput sa le apreciez la adevarata valoare ... 

Acum ma duc sa-mi lustruiesc cizmele. In aceasta seara, voi fi din nou "vizitata"... :))

Seara buna !

P.S.: In imaginile de mai jos (facute la Sinaia in decembrie 2008), regasiti lucruri de care mi-e tare dor ... si o felicitare din partea mea pentru voi.

                              





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu