Totalul afișărilor de pagină

vineri, 28 septembrie 2012

I'm back ...I guess :)

Am inceput acest blog in luna aprilie si mi-am zis ca de data aceasta nu voi mai renunta atat de usor ca in trecut si o sa ma ocup de el.

Entuziasmul meu a tinut mai mult decat in celelalte dati, dar s-a stins ... din nou. 

De ce ? Motive pot gasi o mie. :) Stiti si voi : de la o zi mai putin reusita la serviciu care a lasat urme asupra sufletului meu, pana la vremea de afara. Doar oameni suntem, nu-i asa ?:) (si inventivi)

In aceasta perioada, nu pot spune ca am facut ceva special ce ar merita sa fie mentionat.

Astazi, pentru ca ceva mai mult timp liber, mi-am zis sa ma reapuc de scris. Pentru mine in special : pentru ca  mi-am promis ca nu voi mai renunta atat de usor la ceva ce-mi place, ca nu voi mai lasa LENEA sa puna stapanire pe mine si sa las timpul sa se scurga fara sa-l folosesc la maximum pentru a ma dezvolta. Imi petrec destul de mult timp pe internet zilnic, incat am ce sa "povestesc" din tot bagajul de informatii pe care il acumulez. 

De astazi, veti gasi aici cel putin 1 articol despre ce mi-a trezit interesul in cursul unei zile - fie ca sunt articole citite, emotii traite, pareri impartasite de altii.

I'm back !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu