Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 septembrie 2012

How to ...

Am avut ceva retineri in a face un post dedicat pe aceasta tema, dar dupa ceva discutii in contradictoriu cu mine (...:))...), am decis ca pot sa ma risc.

Despre ce tema ar fi vorba ? Despre ceea ce pare ca incepe sa prinda contur si la noi in tara : cartile/workshop-urile... din categoria "how to ...." in sens larg, carti despre motivare si nu numai, in sens mai restrans. Voi cum le percepeti ? Sunt sa nu sunt de ajutor ? 

Acum cativa ani, aflandu-ma intr-o perioada nu prea buna a vietii mele (din punct de vedere personal si profesional), m-am decis sa caut care este sursa acestor stari astfel incat sa ma pot ajuta. Intamplator sau nu, am gasit mai multe articole si site-uri "specializate" pe acest subiect, care mi-au trezit interesul pentru o lectura mai aprofundata. 

Ulterior, mi-au "picat" pe maini cateva carti din aceasta categorie mai mult sau mai putin reusite. Acestea sunt usor de recunoscut in orice librarie in categoria "dezvoltare personala", iar marketing-ul isi face din nou datoria asa cum se cuvine, avand titluri care sa vanda de genul :"Invata sa zambesti ...", "Cum sa ai mai multi bani", "Totul este posibil" , "Cum sa ai succes".. etc  (titlurile sunt fictive... ati inteles voi ideea).

Dincolo de aceste titluri care au intentia sa vanda produsul, daca sunteti interesati sa cititi din aceasta categorie anumite lecturi, va sfatuiesc sa nu va lasati dusi de forma, ci sa incercati sa descoperiti macar o parte din fond : cititi cuprinsul, rasfoiti cartea si lecturati aleatoriu cateva pagini, incercati sa va dati seama daca este ceea ce va doriti.

De ce m-am decis sa scriu un post pe aceasta tema? Pentru ca exista o oarecare reticenta in a recunoaste ca avem si momente mai putin placute in viata si in care simtim nevoia sa ne descoperim mai bine. 

Nu cred in prostii de genul celor in care trebuie sa rostesti o poezie in fiecare zi : TREBUIE SA FAC BANI... etc si ... gata : in scurt timp ma voi imbogati. Dar sunt de acord cu afirmatiile ca atragi in viata ta lucrurile la care te gandesti. Astfel, daca te gandesti permament la ce nu ai si mai putin la ceea ce ai, cu siguranta ai parte doar de ceea ce nu ai : bani, viata profesionala/personala satisfacatoare.

Tema poate fi dezbatuta la infinit, pe diverse ramuri. Eu cred ca sunt de folos, dar trebuie ca dupa ce citesti, sa nu lasi informatiile acolo intr-o camaruta a mintii tale ci sa incerci sa le procesezi.

Am avut intr-o zi o discutie care s-a prelungit tarziu in noapte pe acest subiect cu o prietena, care se afla mai degraba de cealalta parte a baricadei si ma refer aici, la faptul ca nu le considera utile deoarece sunt mai mult niste iluziii. Ascultand argumentele ei, am inteles si punctul ei de vedere : ca aceste carti pline de zambete nu iau in calcul numarul deloc de neglijat al celor care esueaza.

In fine, sfatul meu este : FITI POZITIVI SI VETI AVEA PARTE DE CEEA CE VA DORITI .... LA MOMENTUL POTRIVIT ! :))

Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu